Меню KDT
МЕНЮ

logo.png?_=1516636853

MSI «INCOMPLETE SECONDARY SCHOOL №16» OF THE MSI «EDUCATION DEPARTMENT OF THE CITY OF PETROPAVLOVSK» OF THE MSI «DEPARTMENT OF EDUCATION OF THE REGION GOVERNMENT OF THE NORTH KAZAKHSTAN REGION»
  • kz
  • ru
  • en
  • Тәрбие жұмысы

    2022-2023 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары.
     
    Біздің республикамыздың білім беру жүйесіндегі тәрбиені дамыту мемлекеттік білім беру саясатының басым бағыттарының бірі болып табылады, бүгінде мектептің рөлі ерекше маңызды болып отыр. Президент Республики Казахстан Н.А.Назарбаев поставил перед педагогами страны главную задачу - воспитание патриота и гражданина, конкурентоспособной личности.
                Мемлекет басшысы Қазақстан халқына Жолдауында: Мәңгілік Ел-бұл біздің Қазақстан халқының ұрпақтары алдындағы жауапкершілігіміз, әлемнің бәсекеге қабілетті 30 елінің қатарына кіруге арналған лайықты және Ұлы Қазақстанды дамыту стратегиямыз. Біздің Мәңгілік Ел құруымыздың бастауы тәрбиенің жаңа құндылық моделі болып табылады, өйткені білім беруде, басқа салалардағыдай, бүкіл халықпен бірге ел тағдырын құруға тура келетін осындай балалар мен жастарды тәрбиелеу мен оқытуда үлгі болу қажет.
    Осыған сүйене отырып, біз өзіміздің мектебіміздің базасында баланың жеке басы, оның дамуы, өзін - өзі жүзеге асыруы және қоғамда өзін-өзі анықтауы, адам-азаматты, патриотты қалыптастыру орталығы мен басты құндылығы болып табылатын біртұтас білім беру кеңістігін құруға ықпал ететін осындай тәрбие жүйесін құру міндетін қойдық.
    Қойылған мақсатты іске асыру үшін тәрбие қызметінің мынадай міндеттері тұжырымдалып шешілді:
    1. Оқуға, мінез-құлыққа және әлеуметтік белсенділікті дамытуға саналы көзқарасты тәрбиелеу.
    2. Отансүйгіштік сезімін дамыту, туған өлкенің тарихын, мәдениетін зерттеу.
    3. Шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу.
    4. Салауатты өмір салтын насихаттау, спортқа деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу.
    Тәрбие жүйесінің дамуын басқару келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады: Бүгінгі таңда басымдылықтар:
    азаматтық-құқықтық;
    патриоттық;
    спорттық-сауықтыру;
    экологиялық; еңбек.
    рухани-адамгершілік; көркем-эстетикалық;
    құқық бұзушылықтың алдын алу;
    ата-аналармен ынтымақтастық;
    қосымша білім беру жүйесін дамыту;
    оқушының өзін-өзі басқаруы;
    Қызметтің басым бағыттарына, міндеттерді айқындауға сәйкес мектептің тәрбие жоспарлары, сынып ұжымдарының жұмыс жоспарлары құрылды. Келесі тәрбие бағдарламалары әзірленіп, іске асырылуда:
    "Салауатты мектеп";
    "Дарынды балалар";
    "Экологиялық тәрбие"
    "Балалар мен жасөспірімдер арасында нашақорлықтың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру";
    "Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу"
    "Балалар мен жасөспірімдер арасындағы суицидтің алдын алу";
    Біздің мектеп оқушыларды тәрбиелеуге, сыныптан тыс тәрбие қызметін жетілдіруге және жаңартуға көп көңіл бөледі.
    Оқушылардың сабақтан тыс тәрбие қызметі оқу үдерісімен тығыз байланысты, онда пән бойынша дарындылықпен қатар балалардың көркемдік, поэтикалық, хореографиялық, физикалық, шығармашылық қабілеттері көрінеді. Оқыту мен тәрбиелеу жүйелерінің тығыз байланысын ескере отырып, мектептің тәрбие қызметін ұйымдастырудың жетекші принциптері жүйелі, тұлғалық-бағдарланған, дамытушылық, гуманистік тәсілдер; әлеуметтік өзара іс-қимыл тиімділігінің принциптері, тәрбиенің Әлеуметтік және мәдени құзыреттілікті дамытуға бағдарлануы, жүйелілік, бейімделу, психологиялық жайлылық, шығармашылық көркемөнерпаздық қағидаттары болды. Бұл принциптерді сынып жетекшілері жеке адаммен де, сынып ұжымымен де жұмыс жасау кезінде қолданады.
    Сынып жетекшілері мектепте және сыныпта оқу процесін ұйымдастырудың формалары мен әдістерінің кең арсеналына ие. Олардың ғылыми-әдістемелік багажы сынып жетекшілерінің, біліктілікті арттыру курстарының, мұғалімдердің өздерінің кәсіби шеберліктерін жетілдіру жөніндегі өзіндік қызметінің арқасында үнемі толықтырылып отырады. Оқушыларды тәрбиелеу бойынша мектептің озық педагогикалық тәжірибесін зерделеу, қорыту және тарату сынып жетекшілерінің ӘБ-де сөйлеген сөздері, сыныптан тыс ашық іс-шаралар мен сынып сағаттарын өткізу, педагогтер мен оқушылардың аудандық, облыстық және республикалық іс-шараларға қатысуы арқылы жүзеге асырылады:
    Тәрбие жұмысының мәселелері мектептің педагогикалық кеңестерінде, директор жанындағы кеңестерде қаралады.
    Мектеп оқушыларының тәрбие қызметінің нәтижелері Мектеп, қалалық, облыстық және республикалық іс-шараларға мектеп оқушыларының белсенді қатысуы болып табылады. Мектеп оқушылары-қалалық пәндік олимпиадалардың, оқушылардың облыстық, республикалық ғылыми жарыстарының, зияткерлік және шығармашылық конкурстардың, дебаттық турнирлердің, спорттық іс-шаралардың, концерттердің және қаланың басқа да мерекелік іс-шараларының тұрақты қатысушылары көшбасшы болып табылады.
    Сынып жетекшісінің қызметін бағалау оқушылардың білім деңгейі мен балалардың белсенділік деңгейін диагностикалау негізінде бақыланады.Мектепте оқушылардың әртүрлі қызығушылықтары мен қабілеттерін ескеруге және дамытуға мүмкіндік беретін үйірмелер, секциялар, клубтар желісі құрылды.
    Бүгінгі таңда қоғамға білімді, адамгершілігі мол, әлеуметтік бейімделген адам қажет.Мектептің жұмыс тәжірибесі мен қалыптасқан дәстүрлері мектептің педагогикалық ұжымына маңызды сапаға – баланың жеке басының мақсатты дамуына ықпал ету қабілетіне – тәрбие процесін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті жағдайлар жасауға мүмкіндік береді.
    Мектеп және отбасы біздің мектептің білім беру жүйесінің тағы бір міндеті «Тек ата-аналармен, ортақ күш-жігермен, мұғалімдер балаларға үлкен адам бақытын бере алады»  В.А. Сухомлинский.
    Мұғалімдер Президент айтқан "Мәңгілік ел" бағдарламасын іске асыруда маңызды рөл атқарады, олар ұлттық идеяны өскелең ұрпақ арасында ілгерілетуге жауапты.
    Ата-аналардың белсенді қолдауының арқасында сауықтыру іс-шараларын, мектеп мерекелерін, экскурсияларды ұйымдастыру, әлеуметтік қорғалмаған отбасыларға жәрдемдесу міндеттері шешілуде.
    Ұрпақтардың салт-дәстүрлері мен сабақтастығын сақтай отырып, өзінің кіші отанына деген азаматтық пен сүйіспеншілік сезімін дамыта отырып, біздің мектепте патриоттық тәрбиеге: оның құқықтық және мемлекеттік жүйелерін, туған өлке мен елдің символикасын, тарихын, көрнекті адамдардың өмірі мен қызметін зерделеуге негізделген Қазақстан азаматы мен патриотын тәрбиелеуге, өз елі үшін мақтаныш сезімін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.
    Біздің мектептің педагогикалық ұжымы соңғы жылдары мектеп ұжымында оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамытуға ерекше назар аударды. Бұл кездейсоқ емес: мектептің лайықты қоғамда лайықты өмір құра алатын адамды қалыптастыруға бағытталған стратегиялық ұмтылыстары оқушылардың шығармашылық бастамасы, мақсат қоя білу және оларға қол жеткізу, Тәуелсіздік, өзіне және басқаларға жауапкершілік сияқты қасиеттерін тәрбиелеу мен дамытуды талап етті.
    Мектептің тәрбие жұмысы жүйесі балаларға өздерін әртүрлі бағытта ашуға мүмкіндік береді. Мектеп пен отбасы - бастапқыда бір-бірін толықтыруға және өзара әрекеттесуге арналған екі маңызды тәрбие-білім беру институты.
    Ата-аналармен ынтымақтастық мектептегі білім беру және тәрбие процесінің тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Ата-аналардың белсенді қолдауының арқасында мектеп мерекелерін, сауықтыру іс-шараларын, экскурсияларды ұйымдастыру, әлеуметтік қорғалмаған отбасыларға жәрдемдесу міндеттері шешілуде. Сауалнаманы талдау бойынша педагогикалық ұжымның қызметіне ата-аналардың қанағаттануының көрсеткіші жалпы мектепке деген оң көзқарас, біздің педагогтарға деген сенім болып табылады.
    Ұжым шешетін тәрбиенің маңызды міндеттері-оқушылардың азаматтық жауапкершілігі мен құқықтық өзін-өзі тануын, руханият пен мәдениетті, тәуелсіздікті, толеранттылықты, қоғамда табысты әлеуметтену қабілетін қалыптастыру.
    Оқушы тұлғасының әлеуметтік қалыптасуы бүгінгі таңда мектептің педагогикалық ұжымының бірінші кезектегі міндеті болып табылады. Мектептің жетістігі, әрине, мұғалімдердің, оқушылар мен ата-аналардың шығармашылық қызметі мен бірлескен еңбегінің нәтижесі. Мектеп-бұл бақыт пен шығармашылық әлемі, онда күн сайын білім беру мен тәрбие процесінің барлық қатысушылары арасында жайлы қарым-қатынас жасалады.

    The president of the Republic of Kazakhstan: Kassym-Jomart Kemeluly Tokayev

    Director: Ramazanov Baltabay Temirtasovich

    Рухани жаңғыру

    Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

    Полезные ссылки